Regulations - Regulations - Szał dla Plastyków - Prawdziwy Sklep Plastyczny

Regulations

Punkty regulaminu:

1. Informacje o sklepie
2. Zamówienia
3. faktury VAT
4. Zmiany w zamówieniach
5. Ceny
6. Czas realizacji zamówień
7. Czas doręczania i odbiór przesyłki
8. Formy płatności
9. Zwroty
10. Gwarancje
11. Reklamacje
12. Rozstrzygnięcia sporne
12a. Program rabatowy dla Stałych Klientów
14. Darmowa przesyłka
15. Recenzje produktów
16. Wysyłki zagraniczne

17. oferta handlowa

 

 

 

1. Sklep ?Szał dla Plastyków? prowadzi sprzedaż artykułów za pośrednictwem sieci Internet wyłącznie w domenie www.szal-art.pl , arte.fm oraz
w siedzibie sklepu przy ul. Pijarskiej 2 w Krakowie, 31-015.
NIP: 679-000-71-39 REGON: 350546328

2. Zamówienia
Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.szal-art.pl. Zamówienia płatne przy odbiorze realizowane są po zatwierdzeniu niezwłocznie, a zamówienia płatne przelewem po zaksięgowaniu pełnej kwoty transakcji na koncie bankowym. Sklep zastrzega sobie prawo weryfikowania zamówień e-mailowo lub telefonicznie, w takim wypadku realizacja następuje po poprawnym zweryfikowaniu zamówienia. Sklep nie bierze odpowiedzialności za zwłokę w realizacji zamówienia spowodowaną błędnie podanymi danymi kupującego (np. nr telefonu lub adresem e-mail).

Dane i informacje publikowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w myśl prawa handlowego. służą wyłącznie celom informacyjnym.

3. Faktury VAT
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

4. Zmiany w zamówieniach
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysyłki. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu +48(12)630 93 90. Zamówienia, które już zostało wysłane, nie można anulować.

5. Ceny
Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

6. Czas realizacji zamówień
Czas realizacji większości zamówień wynosi 1-4 dni roboczych licząc od dnia przyjęcia zamówienia do momentu wysłania przesyłki. Czas realizacji zamówienia w przypadku wysyłki płatnej przelewem z góry, rozpoczyna się od chwili gdy pełna kwota za zamówione towary wraz z opłatą za przesyłkę zasili nasze konto.

Większa część artykułów znajduje się w naszych stanach magazynowych, jednak zdarza się, iż towar musi zostać dowieziony od naszych stałych dostawców, wówczas czas realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji klient zostaje poinformowany e-mailem nie później, niż drugiego dnia roboczego po dniu przyjęcia zamówienia.

7. Czas doręczenia i odbiór przesyłki
Zamówione towary wysyłamy przesyłką priorytetową Poczty Polskiej lub kurierem DHL. W przypadku, gdy wymiary przesyłki przekroczą 1,5 metra - wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku przesyłek kurierskich docierają one do zamawiającego na terenie Polski najdalej w ciągu dwóch dni roboczych, w przypadku poczty polskiej czas doręczenia waha się od 2 do 30 dni.

UWAGA:

1. firma Szał dla Plastyków nie bierze odpowiedzialności za czas doręczenia poczty polskiej!

2. Proszę nie winić sklepu za zniszczenie paczki - sklep nie niszczy Państwa przesyłek lecz dokłada wszelkich starań by zapakować Państwa towar jak najbezpieczniej. Niestety nie jest to w pełni możliwe. Podobrazia i teczki są szczególnie narażone na uszkodzenia podczas transportu.

- Zawsze mają Państwo prawo sprawdzić w obecności w urzędzie pocztowym zawartość przesyłki i - w razie jej uszkodzenia - spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Taki protokół szkody, podpisany przez osobę odbierającą w urzędzie pocztowym jest jedynym sposobem na dochodzenie ew. odszkodowania od poczty - dlatego bez takiego dokumentu nie będziemy mieli podstaw do uznania reklamacji dot. uszkodzenia towaru.

- W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez pocztę:
Zgodnie z regulaminem PP reklamację możemy składać po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki - poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni.
Do tego momentu nadawca nie ma ŻADNEJ możliwości sprawdzenia, gdzie może znajdować się przesyłka i dlaczego nie dotarła do adresata.


8. Formy płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze:
należność pobierana przez listonosza, kuriera, lub sprzedawcę w sklepie,
- przelewem bankowym na konto sklepu:

 

         mBank
                20 1140 2004 0000 3602 4534 6950
 

 

!!! Jeśli chcą Państwo przyspieszyć realizację przesyłki prosimy  w tytule przelewu  wpisywać wyłącznie numer Państwa zamówień !!!


9. Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Artykuły muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostanę zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

10. Gwarancje
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

11. Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu Szał dla Plastyków, 31-315 Kraków, ul. Radzikowskiego 51a.  Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 tygodni od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane produktów nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
12. Rozstrzygnięcia sporne
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.


12a. Program rabatowy dla Stałych Klientów
Klientom, którzy wyrazili chęć otrzymywania newslettera Szał-Art oferuje atrakcyjny system rabatowy.
Upusty przyznawane są klientom, których wydatki poniesione w Szał-Art osiągną określony poziom.

kwotarabat
1 000,00 zł   3%
5 000,00 zł   5%
10 000,00 zł  7%

Rabat zostanie automatycznie naliczony do każdego następnego zamówienia.
Zmiana statusu klienta następuje w momencie zakończenia zamówienia przez co rozumie się zaksięgowanie należności na koncie Szał-Art.
 
W związku z tym, iż newsletter powiązany jest z systemem rabatowym użytkownik, który go subskrybował nie może z niego zrezygnować.
Rabaty naliczane są dla każdego konta oddzielnie - zamówienia z różnych kont należących do jednej osoby, nie są sumowane.
Rabaty naliczane są tylko do zakupionego towaru - nie dotyczą kosztów wysyłki.




14. Darmowy transport.
Przy jednorazowym zakupie za przedpłatą na  kwotę min. 500 ? koszty wysyłki pokrywa szał-art  z wyjątkiem  przesyłek zagranicznych, oraz przesyłek na paletach. W tych przypadkach Koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.

15. Recenzje produktów
Sklep internetowy umożliwia dodawanie własnych opinii na temat zakupionych produktów. Komentarze nieetyczne, zawierające negatywny stosunek oraz łamiące zasady netykiety będą usuwane.

16. Wysyłki zagraniczne
Możliwe jest wysłanie towaru poza granicę Polski. Koszt takiej wysyłki ustalany jest indywidualnie w zależności od kraju odbiorcy.

17. Oferta handlowa
Pomimo dołożenia wszelkich starań sklep nie gwarantuje , że wszystkie dane są poprawne. Dotyczy to zarówno opisów , zdjęć jak i cen produktów. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem tel 12 630 93 90.
Publikowany cennik nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych, a także nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

 

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu.