Kupiłam jedną farbę fiolet kobaltowy. Farba gęsta wręcz wyschnięta lub stara. Mialam trudność, aby wycisnąć farbę na paletę. Dużo dodałam oleju, ale znowu miałam trudność aby ją rozmieszać. Nie polecam
Autor:Jakub C. am 25/08/2022 Ocena:
Farby są takie sobie. Moim zdaniem niskie nasycenie pigmentem (zdarza się, że pigment jest kiepsko utarty i natrafia się na grudki w farbie), a oprócz tego problem pękających nakrętek...
Autor:Aleksandra uzarek am 27/11/2020 Ocena:
W porownaniu do innych farb artystycznych niestety bieda. Nawet Maimeri Classico z nimi wygrywaja. Sztywne, trzeba uzywac duzo medium, kolory slabo barwiace. Kupilam z ciekawosci, bo raczej wszystkie farby renesansu ogolnie sa kiepskie, myslalam ze moze jak jakas specjalna linia to sie bardziej postaraja, no ale niestety nie. Naprawde lepiej wydac pare zlotych wiecej i uzywac czegos co ma jakosc.
Autor:Jarosław Bąk am 15/11/2020 Ocena:
super farby !!
Autor:Agnieszka Martyniak am 01/06/2020 Ocena:
Farby są bardzo dobre i świetnie kryją.Mam je od tygodnia a zdążyłem się w nich zakochać, najlepsze farby jakimi malowałem. :D
Seria klasycznych farb olejnych o wysokiej jakości i w przystępnej cenie, chętnie nabywana przez studentów Akademii Sztuk Pięknych, profesjonalnych artystów oraz uzdolnionych amatorów.
Van Dyck to farba olejna włoskiej firmy Ferarrio, doceniana przez doświadczonych artystów, jak i wymagających hobbystów. Cechy, którymi odznacza się ta seria, wyróżnia ją na tle farb olejnych w podobnej cenie.
Farby olejne Rive Gauche zachowują kluczowe cechy malarstwa olejnego, lecz schną 2 razy szybciej niż klasyczne farby olejne. W efekcie czas pracy nad obrazem znacznie się skraca. Nie jest to jedyna różnica, farby Rive Gauche są na bazie oleju szafranowego a co za tym idzie kolory znacznie mniej żółknął z upływem czasu.
Farby olejne Rive Gauche zachowują kluczowe cechy malarstwa olejnego, lecz schną 2 razy szybciej niż klasyczne farby olejne. W efekcie czas pracy nad obrazem znacznie się skraca.
Biały węgiel w ołówku to praktyczne rozwiązanie dla artystów lubiących rysować węglem, ale nie przepadających za właściwym tej technice brakiem czystości pracy. Wąski wałeczek zwykłego, prasowanego węgla został umieszczony wewnątrz drewnianego trzonka, który zabezpiecza wkład przed kruszeniem się lub złamaniem.