Szczerze mówiąc kiepska jakość produktu - na chwilę obecną, bo jakieś 5 lat temu były lepsze (przynajmniej takie mam wrażenie). Słabo nasycone pigmentem, pigment słabej jakości, mało wydajne, a ponadto pękające nakrętki.
Autor:Katarzyna Szywacz am 12/06/2020 Ocena:
Farby nawet po kilku latach nie tracą swoich właściwości: koloru, przyczepności, łatwości mieszania. Nie wysychają, pod warunkiem, że są dobrze zakręcone. Niestety, wycieka z nich olej i chyba guma arabska, bo "to coś" ma konsystencję ciągliwego gluta. Strasznie mnie to denerwuje. Nie wpływa to jednak na jakość farby. Co do nakrętki - często pękają i nie ma potem czym zakręcić tubki.
Autor:Marzena Grzanka am 30/12/2012 Ocena:
farby b.dobrej jakosci. fajna konsystencja. polecam!
Autor:Lucyna Wierzbicka am 30/08/2011 Ocena:
Towar super.Przesyłka błyskawiczna.Aż milo robić zakupy.Polecam wszystkim .
Autor:Elżbieta Robaczewska am 29/07/2009 Ocena:
Bardzo dobre farby, polecam zwłaszcza początkującym malarzom-hobbystom. Żywe kolory, dobrze się mieszają, trzy rodzaje wielkości - jak dla mnie super. Pozdrawiam
Farby olejne Renesans For Art polecane są zarówno dla studentów jak i amatorów. Do ich produkcji użyto tanich, ale dobrej jakości pigmentów oraz rafinowanego oleju lnianego. To połączenie stworzyło serię polskich farb olejnych o szerokiej gamie kolorów odpowiednią na każdą kieszeń.
Gęsta, biała pasta z nieżółknącej żywicy akrylowej z dodatkiem proszku granitowego. Szybko wysycha i utwardza się. Pozwala na perfekcyjne przygotowanie nieregularnych powierzchni. Jest idealna do tworzenia trójwymiarowych efektów oraz płaskorzeźb.
Terpentyna balsamiczna naturalna posiada delikatny, dość przyjemny zapach. Rozcieńczalnik stosowany przede wszystkim do oczyszczania pędzli i narzędzi malarskich użytych do pracy z farbami olejnymi.
Olej lniany to klasyczne, najpopularniejsze medium stosowane w malarstwie olejnym. Przeznaczony do rozrzedzenia zbyt gęstej konsystencji farby, zwiększa świetlistość oraz nasycenie kolorów.
Podobrazia bawełniane wykonane są z krosien sosnowych z drewna litego o wym.20/40mm, które są obciągnięte włoskim płótnem o gramaturze 320g. trzykrotnie zagruntowane na biało.