Pracuję nimi od paru miesięcy i bardzo sobie chwalę: dobrze napigmentowane, przy rozprowadzaniu mają przyjemną, maślaną konsystencję, a po zaschnięciu mają ładny, matowy wygląd podobny do farb akrylowych (nie mają oleistego wyglądu po zaschnięciu). Jedyna różnica polega na tym, że mają ową "głębię", której brakuje akrylom. Polecam także serdecznie wszystkim uczulonym na len - olej z krokosza barwierskiego (szafranowy), który wchodzi w skład jest świetną alternatywą dla lnianego . Poza tym ponoć tak nie żółknie z czasem jak lniany (sam olej szafranowy jest dużo bledszy niż lniany).
Farby olejne serii Classico wykonane są z wysokiej klasy pigmentów i technologii, która zapewnia im bardzo wysoką jakość barw. Paleta składa się z 72 kolorów, do których użyto naturalnych pigmentów ziemnych oraz pigmenty kadmowe.
Pozbawione toksycznych składników, szkodliwych dla układu oddechowego, a nawet nerwowego, Eco-Medium do farb olejnych polecane jest szczególnie alergikom oraz osobom o wrażliwym powonieniu.
Matowy werniks szybkoschnący na bazie naturalnej żywicy damarowej najwyższej jakości, przeznaczony do zabezpieczania obrazów olejnych, akrylowych oraz tłustej tempery. Ten bezbarwny płyn doskonale chroni powierzchnię obrazu przez różnego rodzaju zanieczyszczeniami oraz nie przyciąga drobin kurzu.
Bardzo dobrej jakości medium olejno żywiczne dedykowane do malarstwa olejnego. W skład produktu wchodzi damara oraz olej lniany, których właściwości korzystnie wpływają na dzieło, do którego zostały użyte. Medium posiada wiele zalet: zwiększa połysk farby, zmniejsza jej lepkość, ulepsza rozprowadzalność.
Olejek terpentynowy jest medium dedykowanym do farb olejnych. To destylowana terpentyna balsamiczna o bezbarwnym kolorze, której cechą charakterystyczną jest sosnowy zapach.