Pracuję nimi od paru miesięcy i bardzo sobie chwalę: dobrze napigmentowane, przy rozprowadzaniu mają przyjemną, maślaną konsystencję, a po zaschnięciu mają ładny, matowy wygląd podobny do farb akrylowych (nie mają oleistego wyglądu po zaschnięciu). Jedyna różnica polega na tym, że mają ową "głębię", której brakuje akrylom. Polecam także serdecznie wszystkim uczulonym na len - olej z krokosza barwierskiego (szafranowy), który wchodzi w skład jest świetną alternatywą dla lnianego . Poza tym ponoć tak nie żółknie z czasem jak lniany (sam olej szafranowy jest dużo bledszy niż lniany).
Pędzel typu "liner", umożliwiający długie pociągnięcia bez odrywania od malowanego obiektu. Idealne do liternictwa. Złote włosie, metalowa skuwka, krótka lakierowana rączka.
Artystyczne pędzle do farb RestauroHouse o nylonowym (złoty syntetyk) włosiu ciętym pod skosem to gwarancja dobrej jakości przy niskiej cenie. Włosie nylonowe polecane jest do malowania farbami akrylowymi, akwarelowymi, gwaszem, temperą.
Artystyczne pędzle do farb RestauroHouse o nylonowym (złoty syntetyk) włosiu typu "kopci język" to gwarancja dobrej jakości przy niskiej cenie. Włosie nylonowe polecane jest do malowania farbami akrylowymi, akwarelowymi, gwaszem, temperą.
Okrągły, wykonany z solidnego białego plastiku pojemnik na pędzle to pomocne akcesorium dla każdego artysty malarza. Przyda się osobom tworzącym akwarelą, tuszem, gwaszem, farbami olejnymi oraz akrylowymi.
Naturalny olej lniany uzyskany z siemienia lnianego najwyższego gatunku, poddany procesom rafinacji i bielenia. Zmienia konsystencję farb olejnych, zwiększa transparentność, powoduje zanikanie śladów po pędzlu, nadaje wysoki połysk i opóźnia proces schnięcia farby.
Farby olejne Rive Gauche zachowują kluczowe cechy malarstwa olejnego, lecz schną 2 razy szybciej niż klasyczne farby olejne. W efekcie czas pracy nad obrazem znacznie się skraca.