Bardzo lubię pracę z VG. Świetna pigmentacja i nasycenie. Kiedy chcę namalować coś bardziej wyrazistego biorę te farby. Stosunek jakości do ceny na wielki plus. Sprawdzą się zarówno dla początkujących jak i profesjonalistów. Nie ma różnicy w partiach. Ilekroć kupuję, to zawsze są takie same. Utrzymują standardy. Osobiście wolę te z tubki, choć te w rynienkach są równie dobre, tyle, że trudniej je nabierać dużym pędzlem. Dla mnie 6/6 pkt.
Autor:Joanna Toczek am 03/05/2018 Ocena:
Tutaj jest bardzo podobnie jak z Venezią: akwarele są dobrej jakości jak na swoją cenę. Jako osoba nieco rozpuszczona droższymi farbami widzę trochę dłuższy czas aktywacji, nawet po wcześniejszym namoczeniu zaschniętej farby -- ale pigmentacja jest dobra, może nawet minimalnie lepsza niż Venezia, ale nie mam tych samych pigmentów do porównania. Farba jest nieco mniej lepka (nawet po wyschnięciu), niż Venezia. Na internecie jest również dostępna broszurka z informacją o pigmentach, co zdecydowanie jest na plus. Rozmiar tuby jest raczej standardowy. Profesjonaliści raczej nie będą szczególnie zachwyceni, ale farby są naprawdę solidnej jakości i do szkicy czy zabawy medium są idealne.
Autor:Anna Hoffa am 01/05/2018 Ocena:
Bardzo dobry produkt, który spełnia wszystkie oczekiwania, chociaż istotną wadą jest dla mnie zmiana koloru farby po przeschnięciu (i nie mam tu na myśli schnięcia na papierze ale np. po wyciśnięciu do palety celem mieszania i uzyskiwania nowych odcieni). Pod względem światłoczułości nie miałam z nimi żadnych problemów, chociaż po namyśle chyba jednak zdecydowałabym się na Białe Noce (kostki są w podobnym przedziale cenowym).
Papier akwarelowy, tradycyjnie wytwarzany na maszynie do formowania cylindrycznego. Jest produkowany w 100% z bawełny – najlepszego materiału do produkcji papieru akwarelowego spełniającego wysokiej wymogi i standardy dla produktów archiwalnych.
Solidne, proste w designie i funkcjonalne teczki do przechowywania i transportowania prac mało- i wielkoformatowych, takich jak rysunki, grafiki, obrazy narysowane pastelami, węglem. Zostały wykonane z tworzywa sztucznego (polipropylenu) w kolorze czarnym.
Papier Paint On white to doskonała propozycja dla rysowników i malarzy stosujących różne techniki. Biały, lekko fakturowany, bezkwasowy papier o gramaturze 250g stanowi świetne podłoże dla farb olejnych i wodnych, ale przede wszystkim do akryli, gwaszy, temper, tuszu a także pasteli suchych i olejnych. Sprawdzi się również z kredkami i ołówkami.
Szary papier o gramaturze 250 g. Doskonały do różnych technik malarskich. Do akryli, gwaszy, tuszu, pasteli olejnych i suchych, ołówków, a także do kolaży. Idealne rozwiązanie dla rysowników i malarzy różnych technik. Kolor szary uwydatni kontrasty jasnych kolorów i zwiększy głębie pracy.
Winsor&Newton Watercolour cold pressed to wysokiej jakości naturalnie biały, drobnoziarnisty papier do akwareli z 25% zawartością bawełny. Dobrze chłonie wodę. Papier nadaje się również do malowania temperą, gwaszem oraz tuszem.
Zestaw składający się z 6 precyzyjnie dobranych elementów przeznaczonych do rysunku monochromatycznego. Zestaw zawiera: ołówki 1900 HB i 8B, gumkę w ołówku, czarny i biały węgiel w drewnie oraz czarny pastel Gioconda. Idealnie nadaje się do precyzyjnych rysunków.