Stosunek jakości do ceny, zwłaszcza w zestawach, jest naprawdę doskonały (w zestawie 60 kolorów to niewiele ponad 1,5 za pastel). Mają piękną paletę kolorów, zawierających zarówno jaskrawe, wyraziste barwy, jak stonowane i naturalne, których brak w szkolnych markach typu Pentel. Natomiast różnią się poziomem krycia (niektóre barwy kryją naprawdę słabo), przez co źle się rysuje na ciemnych papierach, zwłaszcza czarnym. Moim zdaniem najlepiej wypada na kolorach typu złamana biel, szarość czy brąz typu papier pakowy. Są rzeczywiście dość twarde i średnio się blendują, zwłaszcza blender jest paskudnie twardy, za to świetnie wypadają w takich ekspresyjnych rysunkach z małą liczbą warstw. Warto jeszcze dodać, że kilka lat temu zmieniły design i to nie tylko kwestia papierka - wiele kolorów, mimo tego samego numeru co w starych zestawach, wygląda wyraźnie inaczej.
Autor:Wiktoria Karpowicz am 28/05/2020 Ocena:
+ nie łamią się, starczają na długo, ładne kolory - trochę słabo się ze sobą blendują, niektóre są twarde i zdzierają poprzednią warstwę
jak za tą cenę myślę że są ok choć pastele z sennelier są zdecydowanie lepsze
Autor:Agnieszka Gajos am 13/05/2016 Ocena:
Uwielbiam te kredki!, bardzo miękkie, piękne kolory, bardzo dobrze się łączą. Polecam
Autor:Tomasz Szewczyk am 22/11/2009 Ocena:
Bardzo oporne ( jak na mój gust)w rozcieraniu. Poza tym same plusy- świetne kolory, mała łamliwość.
Zestaw 3 szpachelek malarskich przeznaczonych do tworzenia struktur przestrzennych w malarstwie olejnym oraz akrylowym. Szpachelki służą do nakładania większej ilości farby na płótno w celu swobodnego modelowania jej i nadawania trójwymiarowego kształtu.
Zestaw 3 sztyftów papierowych wykonanych z papieru ryżowego ułatwiającego mieszanie i rozcieranie pasteli, węgli lub ołówka. Dzięki nim możemy pracę wykonać precyzyjnie i bez brudzenia.
Pastele olejne Renesans są miękkie i proste w użyciu, poszczególne kolory łatwo się łączą i rozcierają. Dzięki intensywnej kolorystyce dają malarskie efekty i dobrze trzymają się podłoża. Pastelami olejnymi możemy malować zarówno na zagruntowanym płótnie, jak i na papierze stosując do rozcierania pędzel (np. szczecinowy lub gąbkowy) zamoczony w terpentynie. Technika pasteli olejnych daje dodatkowe możliwości, jak wydrapywanie czy technika impasto.
Wysokiej jakości czarny papier o gramaturze 220g idealny do kreślenia i projektowania kredkami, pastelami suchymi a także różnego rodzaju cienkopisami, pisakami i rapidografami. Każdy kolorowy papier może posłużyć jako gotowe tło (w przeciwieństwie do białych kartek), nie inaczej jest w tym przypadku. Stworzone na tym czarnym papierze prace będą miały wyjątkowy, klimatyczny charakter.
Wysokiej jakości gładki, lekko śliski biały papier o gramaturze 180-190g idealny do kreślenia i projektowania ołówkiem, kredkami a także różnego rodzaju cienkopisami, pisakami i rapidografami. Blok zawiera 10 arkuszy papieru.