Strącony kwas mlekowy. Jest spęczniana w zimnej wodzie, a następnie przez łączenie w wapnem gaszonym, boraksem, amoniakiem lub węglanem amonu, można uzyskać kolejno spoiwo kazeinowe wapienne, boraksowe lub amoniakalne.
Malsztok, narzędzie malarskie służące do podpierania ręki podczas malowania na pionowych płaszczyznach. Ułatwia stworzenie precyzyjnych pociągnięć pędzla lub ołówka. Długość całkowita 40 cm, średnica gąbki 7 cm.
Mydło weneckie w płatkach znakomicie nadaje się do mycia obrazów. Znajdzie zastosowanie również w branży konserwatorskiej oraz pozłotnicznej, można wykorzystać je do podczas renowacji zabytków i obiektów sakralnych oraz w ikonopisarstwie.
Gotowy do użycia. Tradycyjny werniks do ikon według dawnych receptur. Tłusty werniks na bazie oleju lnianego, gotowanego zgodnie z długim rytuałem. Wnika w głąb warstw malarskich, gwarantuje zachowanie żywości kolorów.
Środek do czyszczenia obrazów olejnych w tubce. Produkt powstały na bazie wosku, spirytusu mineralnego, wody, i środka emulgującego. Gotowy do użycia, zaraz po otwarciu- można rozcieńczyć z wodą.
Werniks na spirytusie to werniks na bazie odwoskowionego szelaku i żywicy ketonowej. Spełnia funkcję ochronną i zabezpiecza przed ścieraniem. Nie zmienia koloru płatków złota. Idealny do malowania drewnianych przedmiotów. W pozłotnictwie i malarstwie artystycznym może być stosowany jako werniks ekstra błyszczący. Przeznaczony do użytku wewnętrznego.
Rozpuszczalnik Nitro jest wysoce skutecznym środkiem do rozpuszczania szerokiej gamy żywic naturalnych i syntetycznych, a także do odtłuszczania powierzchni przed malowaniem.
Patyna do metali pozwala na uzyskanie efektu brązowej patyny na przedmiotach wykonanych z miedzi, brązu lub mosiądzu. Nadaje przedmiotom antycznego wyglądu, oraz konserwuje ich powierzchni.
Mleczan etylu jest klarowną, bezbarwną cieczą o owocowym zapachu. Stosuje się go jako rozpuszczalnik nowej generacji do czyszczenia obrazów i polichromii.
Półmaska filtrująca z serii 4251 to solidny i gotowy do użytku artykuł ochronny, który nie wymaga konserwacji. Ta lekka i dobrze wyważona półmaska zapewnia najwyższy komfort użytkowania dzięki ulepszonemu układowi zaworów, który zmniejsza opór wydychania.
Transparentny werniks do zabezpieczania pozłoconej powierzchni. Chroni przed ścieraniem i nie odkształca koloru. Nadaję lekki połysk. Do użytku wewnętrznego.
Kreda pozłotnicza to naturalny węglan wapnia w postaci białego, delikatnego, miękkiego proszku. Znajduje zastosowanie przy przygotowywaniu gruntu pod ikony. Używana jest do zapraw pod złocenia, a ze względu na posiadane przez nią właściwości kryjące, nadaje się do gruntów kredowo-olejowych.
Naturalna, miękka żywica damarowa, pozyskiwana z tropikalnych drzew z rodziny Dipterocarpaceae, jest jedną z najbardziej polecanych i najczęściej używanych do werniksowania obrazów. Występuje w postaci przezroczystych bryłek o jasnej barwie.
Wysokiej jakości naturalny, biały gips firmy Szmal. Produkowany jest we włoskiej Lombardii. Wytwarza się go poprzez wypalanie w temperaturze 107-180°C. To szybkoschnący gips, który przeznaczony jest do wykonywania odlewów form i modeli rzeźbiarskich, również tych posiadających dużą liczbę detali.
Guma arabska jest naturalną żywicą. Otrzymuje się ją z różnych gatunków akacji, najczęściej z akacji senegalskiej. Dostępna jest w postaci proszku. Guma arabska stanowi spoiwo farb akwarelowych i tempery.
Guma arabska jest naturalną żywicą, stwardniałą pod wpływem działania powietrza. Otrzymuje się ją z różnych gatunków akacji, najczęściej z akacji senegalskiej. Dostępna jest w postaci przezroczysto-bursztynowych bryłek. Guma arabska stanowi spoiwo farb akwarelowych i tempery.
Bawełniana poduszka wypełniona wiórkami kauczuku syntetycznego, do czyszczenia i odnawiania papieru, dokumentów, prac artystycznych, rysunków, użyteczna w odnawianiu ścian, fotografii, książek. Nie wyciera się