Moja opinia, farba oznaczona 101 jest substytutem historycznej ołowiowej odsyłam sklep do opisu producenta. Dlaczego nie ma jej w sprzedaży? !!! Cytat - "Substytut bieli płatkowej to zamiennik historycznego, ale trującego koloru Chremnitz czy bieli ołowianej. Zamiast bieli ołowiowej substytut bieli MUSSINI ? Flake zawiera kombinację pigmentów bieli tytanowej i bieli cynkowej, skomponowanych z olejem szafranowym o szczególnie czystej i lekkiej jakości oraz żywicą dammarową.) koniec cytatu!!! https://www.schmincke.de/en/products/oil-colours/mussini.html
Autor:Jakub C. am 29/07/2022 Ocena:
idealna imitacja bieli ołowiowej. Miałem okazję malować oryginalną ołowiówką (Natural Pigments Rublev oraz flake white Williamsburg) i różnymi imitacjami, lecz dopiero schminke mussini stworzył produkt, który pod względem kolorystyki, konsystencji, czasu schnięcia oraz innych właściwości jest w mojej ocenie najbliższa oryginałowi. Polecam!
Kalka ołówkowa pokryta jest fioletowa masą piszącą i przeznaczona jest do sporządzania odbitek ręcznych. Produkowana z wysokiej jakości surowców, może być wielokrotnie używana. Posiada warstwę zapobiegającą samoczynnemu przesuwaniu się.
Gama produktów Artists’ Oil Colour ma do zaoferowania najszersze spektrum kolorów spośród wszystkich dostępnych gam farb olejnych Winsor&Newton . Poszczególne kolory są dobierane zgodnie z dominującą tonacją (kolor uzyskiwany prosto z tubki), podkolorów (tonacji koloru uzyskiwanej przy nałożeniu cienkiej warstwy farby), siły barwienia oraz stopnia przezroczystości.
Dla studentów, malarzy hobbystów oraz profesjonalnych artystów poszukujących dobrej jakości farby olejnej w przystępnej cenie, seria farb Winton Oil Color marki Winsor&Newton stanowi doskonałe rozwiązanie.
Jest to linia profesjonalnych farb olejnych stworzonych zgodnie z najwyższymi standardami. Farby charakteryzują się wysoką zawartością pigmentu i łatwością mieszania. Intensywność kolorów została odtworzona z ręcznie robionych farb olejnych, w ograniczonym nakładzie produkowanych przed 1840 rokiem .Konsystencja jest jedwabista, nie są tłuste, co umożliwia to artystom malowanie z niezwykłą łatwością, w każdy sposób, od nakładania najcieńszych warstw farby do grubych pociągnięć pędzla.