Pracuję nimi od paru miesięcy i bardzo sobie chwalę: dobrze napigmentowane, przy rozprowadzaniu mają przyjemną, maślaną konsystencję, a po zaschnięciu mają ładny, matowy wygląd podobny do farb akrylowych (nie mają oleistego wyglądu po zaschnięciu). Jedyna różnica polega na tym, że mają ową "głębię", której brakuje akrylom. Polecam także serdecznie wszystkim uczulonym na len - olej z krokosza barwierskiego (szafranowy), który wchodzi w skład jest świetną alternatywą dla lnianego . Poza tym ponoć tak nie żółknie z czasem jak lniany (sam olej szafranowy jest dużo bledszy niż lniany).
Farby olejne Rive Gauche zachowują kluczowe cechy malarstwa olejnego, lecz schną 2 razy szybciej niż klasyczne farby olejne. W efekcie czas pracy nad obrazem znacznie się skraca.
Daler Rowney Graduate Oil są tradycyjnie produkowane, mają satynową konsystencję i wysoką zawartość pigmentu. Łatwo mieszają się, umożliwiając gładkie pociągnięcia pędzla oraz Impasto.
Farby akrylowe Abstract francuskiej firmy Sennelier. Farby charakteryzują się kremową konsystencją (Heavy Body), wysoką zawartością pigmentu i dobrym kryciem.
Idealny do pracy w studio, na dużych formatach, ścianach oraz instalacjach. Acrylic Studio zawiera żywice zastosowaną w farbach klasy Artist i wiele tych samych pigmentów, które zostały dobrane pod względem trwałości, czystości i intensywności koloru.
Farby olejne Renesans For Art polecane są zarówno dla studentów jak i amatorów. Do ich produkcji użyto tanich, ale dobrej jakości pigmentów oraz rafinowanego oleju lnianego. To połączenie stworzyło serię polskich farb olejnych o szerokiej gamie kolorów odpowiednią na każdą kieszeń.
Gładki, lekko śliski biały papier o gramaturze 250g idealny do kreślenia i projektowania ołówkiem, kredkami a także różnego rodzaju cienkopisami, pisakami i rapidografami. Blok zawiera 10 arkuszy papieru.