Farb Amsterdam używam od około dziesięciu lat i jestem z nich bardzo zadowolona (przetestowałam wcześniej kilka innych marek). Mają dobrze nasycone kolory, które doskonale się ze sobą mieszają. Są też odporne na światło.
Autor:Natalia Szymkowiak am 08/09/2014 Ocena:
Kupuję głównie kolory podstawowe, czasem jakieś inne barwy. Kolory są intensywne, dobrze się rozprowadzają, jestem zadowolona. Korzystam z nich od lat. Polecam.
Autor:Joanna Bonar am 15/05/2013 Ocena:
Przetestowałam już wiele farb akrylowych i seria Amsterdam jest moją ulubioną. Odpowiada mi dobra pigmentacja i bogata konsystencja. W skali między "matowe""błyszczące" oceniłabym je jako pośrednie.
Autor:Sylwia Łukowska am 05/03/2013 Ocena:
Przesyłka szybka, farby są dobre... ale trochę mnie zaskoczyło, że zamawiałam czerwony (red m. 317) na obrazku czerwień, a w rzeczywistości w róż wpada... a ja na egzamin potrzebuję czerwieni... ale cóż na przyszłość będę wiedziała.
Autor:Elżbieta Kamińska am 13/11/2011 Ocena:
są to podstawowe farby których używam.Cena jest przystępna przy dobrej jakości jaką oferuje ta firma. Farby nie śmierdzą co uważam za duży plus.Są elastyczne i mają delikatny satynowy połysk. Poza tym duży wybór kolorów i częste promocje na biel.Polecam
Terpentyna bezzapachowa służy przede wszystkim do oczyszczania pędzli i narzędzi malarskich użytych do pracy z farbami olejnymi. To niemalże pozbawiona woni benzyna lakiernicza, która powstaje z destylacji ropy naftowej.
Bardzo dobrej jakości medium olejno żywiczne dedykowane do malarstwa olejnego. W skład produktu wchodzi damara oraz olej lniany, których właściwości korzystnie wpływają na dzieło, do którego zostały użyte. Medium posiada wiele zalet: zwiększa połysk farby, zmniejsza jej lepkość, ulepsza rozprowadzalność.
Terpentyna balsamiczna naturalna posiada delikatny, dość przyjemny zapach. Rozcieńczalnik stosowany przede wszystkim do oczyszczania pędzli i narzędzi malarskich użytych do pracy z farbami olejnymi.
Lefranc&Bourgeois fiksatywa zabezpiecza i chroni trwałość prac wykonanych węglem, ołówkiem, kredą, pastelami lub kredkami. Tworzy całkowicie niewidoczną nie żółknącą warstwę.
Bezbarwny, uniwersalny werniks ochronny używany do utrwalania obrazów olejnych, akrylowych, akwareli, a także rysunków i druków, chroniąc je przed niszczącym działaniem czynników atmosferycznych i słońca. Rozpylany jedną warstwa jest całkowicie niewidoczny.