Idealne farby olejne na początek. Bardzo dobre nasycenie kolorów i świetny stosunek jakości do ceny. Dla osób zaawansowanych mogą nie być już wystarczające, ale wcale nie muszą! Jakość ich jest naprawdę dobra. Jak najbardziej polecam :)
Medium alkidowo-tiksotropowe o konsystencji żelu. Nie odkształca struktury i kolory farby a jednocześnie silniej niż medium olejno żywiczne przyspiesza wysychanie farb olejnych. Może być bezpośrednio mieszane z farbą.
Terpentyna balsamiczna destylowana z żywic drzew iglastych. Ma wysokie właściwości rozpuszczające przy niskim stopniu parowania. Ze wszystkich rozpuszczalników gwarantuje najmniejsze żółknięcie w czasie.
Podobrazia lniane wykonane są z krosien sosnowych z drewna litego o wym.20/40mm, które są obciągnięte włoskim płótnem o gramaturze 350g. trzykrotnie zagruntowane na biało.
Zostały wykonane ze sztywnego kartonu, na który naklejone zostało bawełniane płótno. Podobrazia są gruntowane dzięki czemu gotowe są do zamalowania. Doskonałe dla początkujących Artystów.
Pojedynczy, uniwersalny zbiorniczek na media, wykonany z solidnego plastiku. Znajdzie zastosowanie przy pracy farbami akrylowymi, olejnymi, akwarelowymi. Można wypełnić go terpentyną, białym spirytusem, mediami przyspieszającymi lub opóźniającymi schnięcie, mediami zwiększającymi płynność, olejem lnianym, sykatywą i wieloma innymi.
Werniks retuszerski z najwyższej jakości żywicy i white spirit do zabezpieczenia obrazów wykonanych w różnej technice. Może być stosowany w pracach konserwatorskich. Warstwa werniksu pogłębia ton i nasycenie barwy. Daje jednolity połysk powierzchni.