Niesamowite farby. Nie spotkałam się z takimi dotychczas.. Pięknie płyną po papierze, można bez obawy pracować warstwami. Malowanie nimi to prawdziwa przyjemność. Kupiłam z polecenia i było warto :-)
Autor:Karolina Werczyńska am 03/04/2016 Ocena:
Zakochałam się w tych farbach od pierwszego użycia. Bogate, nasycone kolory, duży wybór. Świetne farby w bardzo (naprawdę bardz) dobrej cenie.
Autor:Aneta Janiec-Jankowska am 22/12/2014 Ocena:
Super farbki, gładko się rozprowadzają, kolory bardzo intensywne. Mam ich 3 kostki i w kwestii jakości nie różnią się dla mnie niczym od droższych Winsorów :)
Turner Design Gouache to wyjątkowe farby o najwyższej jakości, idealne dla profesjonalnych artystów i projektantów. Są nietransparentne, przez co pozwalają na tworzenie mocnych, intensywnych kolorów. Po wyschnięciu farby mają matową powierzchnię, na której nie widać śladów pozostawionych przez pędzel.
Derwent Lightfast to pierwsze kredki Derwent, których spoiwem pigmentów jest olej. Rewolucyjny grafit jest odporny na zmiany barwy i blaknięcie do 100 lat w warunkach muzealnych. Miękka kremowa konsystencja i piękne mocne kolory dają prawdziwą radość rysowania.
Akwarele w półkostce Daniel Smith Extra Fine są wykonywane ręcznie w Seattle w stanie Waszyngton. Ta najlepszej jakości linia farb akwarelowych obejmuje kolory historyczne, ziemne, luminescencyjne, metaliczne oraz odważne, nowoczesne, np. quinaqridonowe. Daniel Smith Extra Fine Watercolours są wykonane z drobno zmielonych, intensywnych pigmentów.
Wysokiej jakości farby akwarelowe MaimeriBlu w półkostce (1.5ml) włoskiej firmy Maimeri. Oferują piękne i czyste kolory, dzięki zastosowaniu tylko jednego pigmentu w każdym kolorze. Posiadają najwyższą odporność na światło.
Pędzle syntetyczne Da Vinci Casaneo Series 5898 wykonane są z krótkiego, miękkiego włókna syntetycznego imitującego wiewiórkę Kazan o wyjątkowej elastyczności i wysokiej chłonności. Posiadają krótką lakierowaną rączkę. Całkowita długość pędzla 20-26cm.
Zazwyczaj rozwarstwieniu mogą ulegać farby skomponowane z dwóch lub więcej pigmentów. Dzieje się tak ze względu na działające siły fizyczne między składnikami farby, różnice w wielkości pojedynczych ziaren oraz w szybkości sedymentacji, co skutkuje nierównomiernym rozmieszczeniem pigmentów w plamie wody, a w efekcie również na papierze.